Om Holmberg Bogholderi

Holmberg Bogholderi blev startet i 2009 og har fra begyndelsen haft en vision om ikke blot at tilbyde professionel og effektiv bogføring og regnskabsservice, men også at uddanne og give virksomhedsejere hjælp til selvhjælp.

Vores mål er derfor:

  • At give dig og din virksomhed en hjælpende hånd, hvor det er nødvendigt.
  • At sørge for at du bedre kan forstå vigtigheden og den praktiske værdi af god bogføring og orden i regnskabet.

”Hvis din tid koster penge, så lad os stå for regnskabet”

Vi forstår, at bogføring er både tidskrævende og kompliceret, især hvis man er en nystartet virksomhed uden erfaring med dette. Derfor vil vi gerne holde orden på dine regnskaber, så du kan bruge tiden på dit firma og din passion, præcis som det burde være.

Hvis du føler, at din dyrebare tid og energi  er bedre brugt på andre ting end bogføring, momsindberetning eller lønadministration, så er Holmberg Bogholderi løsningen for dig.

Kvinden bag det hele

Jeg er Lisbeth Iben Holmberg  og jeg er grundlægger og ejer af Holmberg Bogholderi. Jeg er mor og selvstændig bogholder, og har været i flere forskellige industrier, fx. service- og restaurationsbranchen i flere år.

Jeg startede min egen virksomhed for at dele ud af min viden og for at levere kvalitetsorienteret administrativ service, og bogføring og regnskab var et oplagt valg for mig.

Jeg drives af  gå-på-mod og lysten til at lære fra mig, og jeg brænder især for at hjælpe iværksættere, som mig selv, i gang med deres forretning.

Jeg foretrækker at starte et samarbejde med et kort møde, hvor vi kan se hinanden an, men også se hinanden i øjnene og planlægge samarbejdet.

Mine kernekompetencer

  • Bogføring
  • Løn- og personaleadministration
  • Debitorer, kreditorer og rykkerprocedurer
  • Årsafslutning
  • Selvangivelse
  • Den udvidede selvangivelse
  • Opstart af virksomhed
  • Budgetlægning og -opfølgning
  • Udarbejdning af rapporter
  • Nøgletal for din virksomhed