Opstart Virksomhed

Enhver virksomhed skal igennem registreringer, der også påvirker og er forbundet med bogføringen, som vi udfører. 

Som din guide i denne regnskabsprocess kan vi varetage alle de nødvendige registreringer og/eller indskrivninger. Disse kan variere afhængigt af, om du er et start-up firma eller en mere etableret virksomhed.

Hvis du er et start-up firma eller ikke er kommet helt i gang med de småfrustrerende, men grundlæggende trin af din virksomhed, så skal vi registrere dit firma fra bunden. I dette tilfælde er der bla. brug for:

  • Navn
  • Adresse
  • CPR
  • Telefonnummer
  • Firmanavn
  • Information om branchen du vil begå dig i
  • Email og gerne en firmamail

Hvis dit firma er startet op og er driftsklart, skal vi blot bruge:

  • CVR-nummer
  • Adgang til SKAT og VIRK
  • Bankposteringer og bilag

Søger du hjælp til andet? Se alle vores ydelser her.